Zarządzenie Wójta Gminy Domaradz
ZARZĄDZENIE WÓJTA GMINY DOMARADZ
Szanowni Państwo
W związku z systuacją epidemiologiczną na terenie Gminy Domaradz wprowadza się ograniczenia
w załatwianiu petentów w Urzędzie Gminy w Domaradzu. Osobiście można załatwiać tylko pilne sprawy związane z:
- aktami stanu cywilnego,
Pozostałe sprawy można załatwiać poprzez kontakt telefoniczny, pocztę elektroniczną lub platformę EPUAP.
Do załatwiania spraw prosimy wykorzystywać:
- kontakt telefoniczny w godzinach pracy urzędu pod numerami: 134347041, 134347042, 134347051 (w godzinach pracy urzędu) i numerami wewnętrznymi:
- dowody osobiste – 12
- zarządzanie kryzysowe – 13
- USC – 14
- podatki – 15, 16
- gospodarka komunalna – 27
- inwestycje – 26
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – 40,41,42,43
- pocztę elektroniczną: gmina@domaradz.pl
- platformę EPUAP
Należności na rzecz Gminy należy dokonywać na poniższe rachunki bankowe:
Podatek od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportu, opłata skarbowa, opłata za udostępnienie danych osobowych, za wodę, ścieki, czynsz, za zezwolenia na sprzedaż alkoholu, za użytkowanie wieczyste
18 1240 1792 1111 0010 9624 5706
Opłata za odpady komunalne (śmieci)
23 1240 1792 1111 0010 9624 5810
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-10-23 |
Data publikacji: | 2020-10-23 |
Osoba sporządzająca dokument: | Tomasz Bober |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 955 |