Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji 23 kwietnia 2021 r.
Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zawiadamiam o posiedzeniu Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji, które odbędzie się w dniu 23 kwietnia 2021r. (tj. piątek) o godzinie 13.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad
- Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia
- Sprawozdanie Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii za 2020r.
- Analiza stanu bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy.
- Sprawozdanie z pracy Komisji za 2020r.
- Opiniowanie bieżących projektów uchwał na sesję Rady Gminy.
- Wolne wnioski
- Zakończenie
Przewodniczący Komisji
Andrzej Nowak
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2021-04-21 |
Data publikacji: | 2021-04-21 |
Osoba sporządzająca dokument: | Dorota Mendyka |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 677 |