Sesja Rady Gminy 8 grudnia 2022 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
6 grudnia 2022

Sesja Rady GminyNa podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r poz.559 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XLV sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 8 grudnia 2022r. (tj. czwartek) o godz. 14.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w 
okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz 
działaniach   inwestycyjnych Gminy
9.  Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:

a) uchylenia uchwały własnej  projekt Uchwały Nr XLV.275.2022
b) zmian w uchwale budżetowej na 2022 rok  projekt Uchwały (Nr 
XLV.276.2022
c) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości w miejscowości Golcowa 
projekt Uchwały
Nr XLV.277.2022
d) wyrażenia zgody na zniesienie w współwłasności w nieruchomościach 
gruntowych niezabudowanych stanowiących własność Gminy Domaradz, a osobą 
fizyczną
projekt Uchwały Nr XLV.278.2022
e) zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy 
Domaradz
  projekt Uchwały Nr XLV.279.2022
f) określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami 
komunalnymi
i ustalenia stawki opłaty oraz zwolnienia w części z opłaty za 
gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości 
zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących 
bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym. 
projekt Uchwały Nr XLV.280.2022
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
14. Zamknięcie sesji.

Przewodniczący Rady Gminy
Stefan Wolanin

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2022-12-06
Data publikacji:2022-12-06
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:812