Sesja Rady Gminy w dniu 2 czerwca 2016 r.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zaplanowano XVII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 02 czerwca 2016 r o godz. 12.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Ustalenie porządku obrad.
- Powołanie Komisji wnioskowej.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
- Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy.
- Dyskusja nad projektami statutów sołectw
- Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z budżetu gminy za 2015 r. i sprawozdania finansowego – kwestia dotycząca absolutorium dla Wójta Gminy Domaradz
- przedłożenia sprawozdania przez Wójta Gminy
- zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonych sprawozdaniach z wykonania budżetu gminy za 2015r. i sprawozdania finansowego wraz z informacją o stanie mienia gminy,
- przedstawienie opinii przez Komisje Rewizyjną dotyczącej wykonania budżetu za 2015 r. oraz uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy,
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w kwestii uchwały Komisji Rewizyjnej,
- podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2015r.
- podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Domaradz z tytułu wykonania budżetu za 2015r.
- Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
- Zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnego Ośrodka Kultury w Domaradzu za rok 2015.
- Oceny zasobów pomocy społecznej
- Przeprowadzenia konsultacji społecznych celem zaopiniowania projektów statutów sołectw gminy Domaradz
- Zasad udzielania i rozmiaru obniżek obowiązkowego tygodniowego wymiaru zajęć oraz przyznawania zwolnienia od obowiązku realizacji zajęć dyrektorów szkół na terenie gminy.
- Przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowych taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków.
- Wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości
- Wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości
- Wyrażenia zgody na zakup nieruchomości
- Odwołania Skarbnika Gminy Domaradz
- Powołania Skarbnika Gminy Domaradz
- Ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Domaradz
- Wyboru metod ustalenia opłaty i ustalenia stawek opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
- Określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
- dokonania zmian w uchwale budżetowej na 2016 r.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
- Wolne wnioski i informacje.
- Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
- Zamknięcie sesji.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2016-05-23 |
Data publikacji: | 2016-05-23 |
Osoba sporządzająca dokument: | Urszula Zając |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 1986 |