Sesja Rady Gminy w dniu 2 czerwca 2021 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
20 maja 2021

sesja Rady GminyNa podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r poz.713 ze zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XXVII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 02 czerwca  2021r. (tj. środa) o godz. 10.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Ustalenie porządku obrad.
  4. Powołanie Komisji wnioskowej.
  5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
  8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
  9. Raport o stanie Gminy Domaradz za 2020 r.
  10. Debata nad raportem o stanie Gminy Domaradz za 2020 r.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Domaradz wotum (Uchwała Nr XXVII.166.2021)
  12. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z budżetu gminy za 2020r. i sprawozdania finansowego – kwestia dotycząca absolutorium dla Wójta Gminy Domaradz
        a) przedłożenia sprawozdania przez Wójta Gminy
        b) zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonych sprawozdaniach z wykonania budżetu gminy za 2020r. i sprawozdania finansowego wraz z informacją o stanie mienia gminy,
        c) wystąpienie Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej w sprawie sprawozdania finansowego za rok 2020, sprawozdania Wójta Gminy Domaradz z wykonania budżetu Gminy Domaradz za rok 2020 oraz informacji o stanie mienia komunalnego - przedstawienie opinii dotyczącej wykonania budżetu za 2020r. oraz uchwały w sprawie wniosku o absolutorium dla Wójta Gminy,
        d) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej,

        e) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2020r. (Uchwała Nr XXVII.167.2021)
        f) podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Domaradz z tytułu wykonania budżetu za 2020r. (Uchwała Nr XXVII.168.2021)
  13. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
        a) niedochodzenia należności o charakterze cywilnoprawnym oraz rekompensaty za koszty odzyskiwania należności przypadających Gminie Domaradz lub jej jednostkom organizacyjnym (Uchwała Nr XXVII.169.2021)
        b) zmian w uchwale budżetowej na 2021 rok (Uchwała Nr XXVII.170.2021)
  14. Interpelacje i zapytania radnych.
  15. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
  16. Wolne wnioski i informacje.
  17. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
  18. Zamknięcie sesji.


    Przewodniczący Rady Gminy Domaradz

Stefan Wolanin

Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2021-05-20
Data publikacji:2021-05-20
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:883