Sesja Rady Gminy 21 lipca 2021 r.
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r poz.713 ze zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zaplanowano XXVIII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 21 lipca 2021r. (tj. środa) o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
9. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) przyjęcia projektu zmian regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków i przekazania go organowi regulacyjnemu do zaopiniowania
(Uchwała Nr XXVIII.175.2021)
b) wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia ze Skarbem Państwa – Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
(Uchwała Nr XXVIII.176.2021)
c) zmian w uchwale budżetowej na 2021 rok (Uchwała Nr XXVIII.177.2021)
d) określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Domaradz
(Uchwała Nr XXVIII.178.2021)
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
14. Zamknięcie sesji.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2021-07-20 |
Data publikacji: | 2021-07-20 |
Osoba sporządzająca dokument: | Dorota Mendyka |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 599 |