Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji 20 czerwca 2021 r.
Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam na posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji, które odbędzie się w dniu 20 lipca 2021r. (tj. wtorek) o godzinie 8.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad
- Przyjęcie protokołów z ostatnich dwóch posiedzeń
- Analiza funkcjonowania w Gminie:
- a) funkcjonowania kanalizacji i oczyszczalni ścieków
- b) zaopatrzenie mieszkańców w wodę
- Analiza odbioru i utylizacji śmieci.
- Przegląd zrealizowanych inwestycji w gminie
- Opiniowanie bieżących projektów uchwał na sesje Rady Gminy
- Zakończenie
Przewodniczący Komisji
Andrzej Nowak
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2021-07-20 |
Data publikacji: | 2021-07-20 |
Osoba sporządzająca dokument: | Dorota Mendyka |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 508 |