Komunikat Przewodniczącego Rady Gminy Domaradz dotyczący przedstawienia przez Wójta Gminy Domaradz Raportu o stanie gminy Domaradz za 2022 rok i zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
26 maja 2023

herbZgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn.zm.)Wójt Gminy Domaradz przedstawił Radzie Gminy „Raport o stanie gminy Domaradz za rok 2022”, który został opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bip.domaradz.pl/Raporty_o_stanie_gminy                       

W związku z powyższym chcę poinformować, iż na najbliższej sesji Rady Gminy Domaradz, która odbędzie się w dniu 16 czerwca 2023 roku o godz. 9.00 w Urzędzie Gminy Domaradz, zostanie przeprowadzona debata nad w/w Raportem, podczas, której mogą zabierać głos mieszkańcy Gminy Domaradz.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w czasie debaty, składa do Przewodniczącego Rady Gminy Domaradz pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób (formularz zgłoszenia do pobrania poniżej).

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja tj. do dnia 15 czerwca 2023r. Do debaty nad raportem dopuszczonych zostanie 15 mieszkańców, według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Gminy Domaradz zgłoszenia.

Przewodniczący Rady Gminy

Stefan Wolanin

 

 

 

 

Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2023-05-26
Data publikacji:2023-05-26
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:509