GMINA DOMARADZ

Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji 23 kwietnia 2021 r.

21 kwietnia 2021

posiedzenie komisjiNa podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała  Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zawiadamiam o posiedzeniu Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji, które odbędzie się w dniu 23 kwietnia 2021r. (tj. piątek) o godzinie 13.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku obrad
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia
  4. Sprawozdanie Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii za 2020r.
  5. Analiza stanu bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy.
  6. Sprawozdanie z pracy Komisji za 2020r.
  7. Opiniowanie bieżących projektów uchwał na sesję Rady Gminy.
  8. Wolne wnioski
  9. Zakończenie

 

 

Przewodniczący Komisji

Andrzej Nowak

Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2021-04-21
Data publikacji:2021-04-21
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:660