Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji 20 stycznia 2020 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
18 stycznia 2021

Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam na posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, które odbędzie się w dniu 20 stycznia 2021r. tj. (środa) o godzinie 14.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad

1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia
4. Przyjęcie Sprawozdanie z pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji  za 
2020 r.
5. Rozpatrzenie Petycji w sprawie 
przyjęcia uchwały o treści przedstawionej w petycji.
6. Rozpatrzenie Petycji w sprawie zobowiązania Wójta Gminy Domaradz do 
wykonania drogi na działce ew. nr 10781 w Domaradzu zgodnie ze złożonym 
uprzednio przez Wójta wnioskiem do Marszałka Województwa Podkarpackiego 
na rok 2016 o dotację ze środków związanych z wyłączeniem z produkcji 
gruntów rolnych na finansowanie zadania pn: ,,Budowa                     
   i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych”.
7.  Sprawy bieżące
8.  Zakończenie

Przewodniczący Komisji
Jerzy Łukaszyk
Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2021-01-18
Data publikacji:2021-01-18
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:411