Sesja Rady Gminy 10 listopada 2021 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
3 listopada 2021

Sesja Rady GminyNa podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r poz.1372) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XXXI sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 10 listopada 2021r. (tj. środa) o godz. 12.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie sesji

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Ustalenie porządku obrad.

4. Powołanie Komisji wnioskowej.

5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.

8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy

9. Analiza oświadczeń majątkowych za 2020 rok

10. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:

a) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości (XXXI.188.2021)

b) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych(XXXI.189.2021)

c) pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2021 r. (XXXI.190.2021)

d) zmian w uchwale budżetowej na 2021 rok (XXXI.191.2021)

e) zaciągnięcia zobowiązania finansowego ponad kwotę wydatków określoną w budżecie gminy na 2021 r. (XXXI.192.2021)

f) przyjęcia „Programu współpracy Gminy Domaradz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami uprawnionymi, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022” (XXXI.193.2021)

g) przejęcia przez Gminę Domaradz i zaliczenia do kategorii dróg gminnych, po wybudowaniu nowych dróg publicznych znajdujących się w pasie drogowym drogi ekspresowej S19 w miejscowości Domaradz (XXXI.194.2021)

11. Interpelacje i zapytania radnych.

12. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.

13. Wolne wnioski i informacje.

14. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.

15. Zamknięcie sesji.

 

Przewodniczący Rady Gminy

Stefan Wolanin

Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2021-11-03
Data publikacji:2021-11-03
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:729