Sesja Rady Gminy 5 kwietnia 2024 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
28 marca 2024

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn.zm.)  oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję LXIV sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 5 kwietnia 2024r. (tj. piątek) o godz. 13.00  w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3  z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Ustalenie porządku obrad.
  4. Powołanie Komisji wnioskowej.
  5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
  8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
  9. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:

a) przystąpienia do realizacji projektu pn. „RaP STEAM – robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”

projekt Uchwały Nr LIX.384.2024

b) zmian w uchwale budżetowej na 2024 rok

projekt Uchwały Nr LIX.385.2024

c) wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości

projekt Uchwały Nr LIX.386.2024 

  1. Interpelacje i zapytania radnych.
  2. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
  3. Wolne wnioski i informacje.
  4. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
  5. Zamknięcie sesji.

Przewodniczący Rady Gminy

Stefan Wolanin

Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2024-03-28
Data publikacji:2024-03-28
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:Karolina Sznajder
Liczba odwiedzin:457